Top Model America's Next Top Model Is ...
S11, A12: De sista tre finalisterna är med i fotografering för en sminkreklam. Efter att en av dem skickats hem får de kvarvarande två bevisa vem av dem som förtjänar titeln Top Model, genom att demonstrera sina färdigheter på catwalken.