S6, A20: I seriefinalen byter Carrie ut sitt namnskyltshalsband mot nåt nytt från Aleksandr, men hon inser att näst bäst inte är hennes stil. Charlotte och Harry byter ut den senaste bebisbesvikelsen mot lycka från Kina.