S1, A1: Den indiske immigranten Somen "Steve" Banerjee tillbringar dagarna med att arbeta på en bensinstation och nätterna med att drömma om att bli nästa Hugh Hefner. Ett slumpartat möte med en utvikningsbrud för Playboy och hennes smarte promotor till make, gör att han och hans affärsplan tar en oväntad ny riktning.