S1, A2: Efter att ha släppt sin första video börjar Like bli känd på skolan. Alla vill bli hans vän! Like är fullkomligt överväldigad. Han ber om hjälp på sociala medier. Hans granne Bim dyker upp och erbjuder sig att bli hans manager. Denna Topp 5 pekar ut de störigaste personerna på sociala medier. Bims första medverkan och introduktion.