S4, A10: Brenda och Stuart tröttnar på att höra föräldrarna bråka om bröllopsförberedelserna och rymmer till Las Vegas. För att visa solidaritet följer deras vänner med, men det verkar som att det kanske är mer i görningen än planerat.