Desperate Housewives And Lots of Security...
S7, A22: Lynette och Tom försöker hitta tillbaka till varandra genom att tillbringa några dagar ensamma tillsammans på ett romantiskt pensionat. Susan blir gripen, misstänkt för att ha förgiftat Paul.