2 Broke Girls And Martha Stewart Have a Ball - Part One
S1, A23: I säsongens timslånga finalavsnitt utnyttjar Caroline och Max Carolines inbjudan till en fest på Manhattan för att få träffa MARTHA STEWART och presentera sin idé om ett muffinsföretag.