Damages And My Paralyzing Fear of Death
S1, A3: När ett bombhot stressar Patty och hennes familj så testas Ellens lojalitet mot företaget, då hon måste välja mellan att leverera en brief till en domare och att närvara på sin eget förlovningsfest.