2 Broke Girls And Not-So-Sweet Charity
S2, A18: Då Max och Caroline riskerar att förlora sin muffinsbutik går de till Carolines rika men hjärtlösa faster Charity (gästskådespelerskan MISSI PYLE – The Artist, Two and a Half Men) för hjälp.