2 Broke Girls And the 90's Horse Party
S1, A5: Caroline och Max fixar en fest med 90-talstema för att locka till sig rika hipsters och samla in pengar till sitt muffinsföretag. Caroline blir förskräckt när hennes rika ex-pojkvän kommer.