2 Broke Girls And the Alley-Oops
S6, A20: Caroline fruktar att hon för otur med sig för Bobbys bowlinglag och Max använder sina bowlingkunskaper för att gå med i Bobbys lag. Sophie oroar sig för att hennes barn kanske inte är tillräckligt smart.