2 Broke Girls And The Bear Truth
S2, A13: En avslappnande resa för två blir till en pinsam semester för tre när Max, Caroline och Andy (återkommande gästskådespelaren RYAN HANSEN) tillbringar helgen ihop i en stuga i skogen.