2 Broke Girls And the Big Buttercream Breakthrough
S1, A22: Max barnvaktsjobb hos Peach (återkommande gästskådespelerskan BROOKE LYONS) är i fara om de muffins hon och Caroline levererar till Peachs societetsväninna inte blir perfekta.