And the Free Money 2 Broke Girls
S3, A23: Carolines kärlek till hästkapplöpning går till överdrift när Sophie tar med henne till kapplöpningsbanan med sin nya pojkvän bookmakern Nicky (gästhuvudrollsinnehavare PETER ONORATI).