2 Broke Girls And the "It" Hole
S3, A8: När Carolines dejt inte dyker upp efter att ha lovat ta med henne till en av stadens trendiaste nya restauranger bestämmer sig hon och Max för att utnyttja bokningen, som är svår att få tag i.