2 Broke Girls And The Kosher Cupcakes
S1, A17: Max försöker lura i folk att hennes muffins är kosher då hon och Caroline serverar dem på en pojkes bar mitzva. JENNIFER COOLIDGE medverkar som Sophie, flickornas granne en trappa upp.