2 Broke Girls And The Messy Purse Smackdown
S1, A21: Caroline lovar Earl att posta hans deklaration, men när hon får reda på att Max aldrig har deklarerat, blir hon uppslukad av att försöka hjälpa Max. JENNIFER COOLIDGE medverkar som Sophie.