2 Broke Girls And The Pearl Necklace
S2, A2: När Max och Caroline träffar Martha Stewart på en gala och lät henne smaka deras muffins, blev de förtjusta över att få ett positivt gensvar och de hoppas att Martha Stewart hjälper till.