2 Broke Girls And the Tease Time
S6, A16: Caroline förbereder sig inför sin tredje dejt med Bobby genom att gå en burleskkurs med den motvilliga Max, som har slutat med sex efter att hon brutit upp med Randy. Max spelar golf med Han.