Mr. & Mrs. Smith Andra dejten
S1, A2: John och Jane klär upp sig för att gå på ett olycksbådande formell tillställning. Men först måste paret bestämma grundreglerna för äktenskapet: INGET S-E-X. Men hur går det när deras måltavla Eric Shane vänder upp och ned på allt? Det är ANDRA DEJTEN för John och Jane. Voff, voff.