Andy Appleseed NYPD Blue
S11, A6: Sipowicz, Russell och Clark försöker hitta kopplingar mellan mordet på en ung kvinna och två andra mord. Medavoy och Jones utreder dödsskjutningen av en mamma vars barn var rädda för henne.