Dime Tu Nombre Ángel
S1, A3: En nyhet gör Sonia djupt upprörd. Safir förklarar att det kan vara kopplat till vad som finns inuti Radi. Något ondskefullt har tagit sig ut från Fuensantas källare, och om det det finns där ute, måste det stoppas. För att göra det, behöver hjälp- från någon troende. Sonia tror att den personen kan vara fader Ángel, prästen i Río Blanco.