Alla mot alla med Filip och Fredrik Ankan låtsas kunna
S7, A50: Emma Molin och Ankan Johansson jagar vinst men möter monstermotstånd i Hanna Hellquist och Jonatan Unge. Under pressure leder till nervsammanbrott och Ankan låtsas kunna svara.