Real Time with Bill Maher Annabelle Gurwitch/Scott Galloway/Larry Wilmore
S19, A8: I direktsändning från Los Angeles dissekerar Bill Maher och hans gäster personer från Wall Street, Hollywood, Washington D.C. och världen över. Heta debattämnen som sjukvård, den federala skulden, energi, vapen, skolan, miljön och mer tas upp.