How to Get Away with Murder Annalise Keating is Dead
S6, A14: Det är dags för Annalises mordrättegång, men Tegans historia komplicerar hennes roll som advokat. Nate besöker Jorge Castillo i fängelset med ett förslag. Nyheter avslöjas om Xavier. Bonnie arbetar för att hjälpa Annalise använda Hannah Keatings förflutna som utpressning.