S1, A3: När migranter som 'Ndrangheta har utnyttjat går ut på gatorna för att protestera mot arbetsförhållandena ringer Anna ett riskabelt telefonsamtal för att påskynda en ny fas av sin operation. Sökandet efter Lea gör under tiden betydande framsteg.