Killer Coaster Ansiktslös
S1, A6: Inget är som det borde vara på tivolit. Morden blir fler och fler och gärningsmannen verkar omöjlig att stoppa. Men Sandrine, Yvanne och Carmen har aldrig varit så nära att lösa fallet. Och tänk om legenden om döden utan ansikte är sann?