Antikrundan on ice!
S3, A6: Finalen närmar sig. Eva skickar tillbaka en utslagen komiker som bjuder gänget på en oförglömlig skridskouppvisning. Ola demonstrerar en galen hjärt- och lungräddning, Claes gör sitt livs imitation och deltagarna gästas av en folkkär komiker. Vem blir det som tar hem mästartiteln?