Anybody Have a Map?
S15, A7: Catherine är i Los Angeles för att förbereda den nya stiftelsen och kallar Meredith och Koracick till ett hemligstämplat samråd. Samtidigt kollapsar en gravid sjuksköterska på sjukhuset.