Hawaii Five-0 A’ohe Kahi E Pe’e Ai
S5, A1: Ön Oahu stängs ned när Five-0 jagar en terrorist som använder sig av beväpnad drönare för att attackera civila. Samtidigt måste McGarrett och Danny gå på ett obligatoriskt möte hos en psykolog, vilket påminner om förhållande-terapi, i femte säsongens premiär.