S1, A2: María halsar från flaskan och gråter hejdlöst medan hennes vänner försöker ta reda på vad som hänt. Leo, Juan och Enrique åker på en campingtur, men inget går som förväntat. María ber sina vänner att åberopa "kod röd", men det gör Ana ursinnig.