Alla mot alla med Filip och Fredrik Är Bregott äldre än Magnus Uggla?
S9, A39: Jennifer Kücükaslan och Erik Blix är varma i kläderna och ger karismatiska Tara Moshizi och Thomas Petersson en utmaning. Jennifers gubbfördomar om lagkamraten blottas.