Är ni verkligen jämställda?
S1, A7: I humorserien Parterapi ser vi Christine Meltzer i tolv olika roller i en terapisoffa där allt handlar om det viktigaste vi har - relationer. Gör dig redo för lika delar skratt och pinsam igenkänning. I detta avsnitt: är ni verkligen jämställda?