Arga snickaren - vad hände sen? Arga snickaren - vad hände sen? S01 E03
S1, A3: Vi återvänder till ensamstående och ständigt renoverande fyrabarnsmamman Mary-Ann i Onsala. Och så hälsar teamet på hemma hos eurodiscokungen och vikingaentusiasten E-Type.