S1, A5: Skvaller och paranoia påverkar Jeanette och Kate när de närmar sig varandra i jakten på svar på Skylins tivoli. Tjejerna möts nästan inne i lustiga huset och det gör Jeanette mer beslutsam än någonsin att rentvå sitt namn samtidigt som Kate påverkas av gamla minnen.