Beverly Hills 90210 Ashes To Ashes
S2, A9: The Blaze får en ny fotograf, Robinson Ash III, som är glad över det nya jobbet men mindre förtjust i hur han har blivit välkomnad till Beverly Hills. Samtidigt prövar familjen Walsh ett nytt hemlarmsystem.