Secrets of the Elephants Asien
S1, A4: När människor inkräktar allt mer i deras miljö lär sig de asiatiska elefanterna att anpassa sig till de nya utmaningarna. De vet hur man använder verktyg för att ha sönder elstängsel, köpslå med bönder, och utveckla ett samarbetsavtal på teodlingar där de röjer ogräs utan att skada plantorna.