American Horror Story Asylum: Dark Cousin
S2, A7: En mörk ängel kallas till Briarcliff men den besatta syster Mary Eunice säger nej. Samtidigt plågas syster Jude av minnen från sitt förflutna, och Kit flyr från häktet för att rädda Grace.