American Horror Story Asylum: Welcome to Briarcliff
S2, A1: Det är 1964 och syster Jude driver Briarcliff sanatorium med järnhand. Men hon har ingen aning om att en läkare ägnar sig åt hemliga experiment på en ny fånge, en bensinmacksanställd som kallas Bloody Face och som halshögg och flådde tre kvinnor.