S1, A1: Rallyföraren och virala stjärnan Ken Block avslutar sitt sista videoprojekt, Climbkhana, medan han börjar förberedelserna till sitt största videoprojekt någonsin: GymkhanaTEN. Med extrema höjder, grymt väder, och förödande konsekvenser runt hörnet på varje klippa kan det här bli den svåraste videon han hittills filmat.