S1, A4: Ike tvingas ta itu med konsekvenserna av ett inbrott på hotellet. Vera förbereder en välgörenhetstillställning som hon hoppas kommer besökas av Jackie Kennedy. Samtidigt gör Victor allt för att få ut sin hustru från Kuba.