S8, A24: Abby berättar på Valeries överraskningskalas att hon och Bill har förlovat sig. Brandon får ett jobberbjudande från en stor tidning, men ställs inför ett dilemma när han får veta att han bara anställs som ersättning för strejkande reportrar.