Al Murray: Why Does Everyone Hate The British Empire? Australia
S1, E4: Al and comic Kevin Kropinyeri reveal that Captain James Cook was not really a captain, explore the Aboriginal history of Australian cricket, and uncover the often brutal land grabs that impacted Indigenous Australians.