Auto-Tune
S1, A1: Mark, T-Pain och Charli XCX går till botten med Auto-Tune – eller ”robotsorgsenhet” – den musikaliska tillfälligheten som utvecklades till ett frigörande verktyg och skapade helt nya förutsättningar.