Sons of Anarchy Avlivning
S2, A12: Hela SAMCRO-familjen stänger in sig i klubbhuset medan Jax och Clay förbereder sig för att bekämpa ligan. AJ Weston får reda på sanningen om Ethan Zobelles affärer i Charming. Genom att använda det hon har lärt sig av Gemma säkrar Tara sin anställning på St. Thomas sjukhus.