S1, A5: Efter sommaruppehållet meddelar Valentino Rossi sitt viktigaste beslut för året. Relationen mellan Yamaha och Maverick Viñales är på gränsen till katastrof. Jorge Martín återvänder efter kraschen i Portimao som nästan avslutade hans karriär. Österrike är värd för två GP i rad. Kan KTM vinna på hemmaplan? Allt kan hända under ett regnigt lopp.