Newtopia AVSNITT 06
S1, A6: Young-joo blir ensam kvar vid Express Bus Terminal Station, men en lyckoträff leder henne till ett tunnelbanekontor, där hon samlar förnödenheter för att bekämpa zombierna. Under tiden når Jae-yoons grupp Eden Hotel, där de stöter på Arron Park, som har överlevt där ensam. Men gruppen splittras av en oväntad attack av zombierna, och de kastas in i separata hotellrum.