S1, A1: Munju lämnar sin tjänst som ambassadör för att stötta presidentkandidaten Junik, men när de går på en mässa för fredlig återförening orsakar ett plötsligt skott kaotiska scener. Mitt i tumultet dyker en mystisk man vid namn Sanho upp, räddar Munju och försvinner spårlöst. Fast besluten att ta reda på sanningen bakom attacken bestämmer sig Munju för att hitta honom.