Brottsplats Bradford Avsnitt 1
S1, A1: Ett gängkrig är på väg att explodera i Bradford och en mördare går lös. Samtidigt är kommissarie Harry Virdees privatliv i sönderfall. Hans familj har tagit avstånd från honom efter han gift sig med en kvinna de förbjöd honom att älska. I rollerna: Staz Nair, Elizabeth Berrington, Aysha Kala, Vikash Bhai, Danyal Ismail, Nina Singh m fl. Del 1 av 6.