S1, E1: 1940. Nine months after the onset of World War II, Hitler attacks the West – Belgium, the Netherlands, France and Great Britain – in an unprecedented outburst of violence. The Nazi apocalypse strikes in Sedan, spreading across the Somme, all the way to the Channel, Britain’s last bastion. Her Expeditionary Force attempts to flee through the port of Dunkirk. Will Hitler allow this escape?